Jag behöver hjälp...

Låt mig börja från början. När jag började spela valde jag Frosty, en gråskimmel med mörkgrå man och svans. Jag var så nöjd med honom, tills jag såg hur många som hade typ samma färg fast med vit man. Åren gick och jag höll mig till Frosty tills vi fick funktionen som gjorde att vi kunde byta färg på starthästen. Jag försökte att inte göra det men till slut ville jag ha en färg som inte var så vanlig. Jag har alltid haft de där att jag blir lite frustrerad när jag har samma häst som alla andra. Så jag skapade en historia om vad som hände min kära Frosty och att jag behövde en ny starbreed. Det var då Heihei kom in i mitt liv. 
 
Jag bytte alltså färg och namn på min starthäst och det kändes väldigt bra, speciellt när det fanns just en historia bakom det hela. Det skulle vara jag och Heihei nu. Men så kom uppdateringen på startisarna igen. Men och men, det var ju fantastiskt! Däremot såg jag plötsligt väldigt många med samma färg som Heihei och nu är jag tillbaka i samma känsla som med Frosty. Det hjälper inte heller att det finns färger nu som är så otroligt fina och som jag gärna skulle se på min starthäst. 
Men det känns ju fel när det inte var så länge sedan jag bytte färg och det hela med Frosty utspelade sig. Samtidigt att hitta på en ny story är nog inte så svårt det heller. Olyckor händer och vissa har bara den oturen. Uuuggghhhh, vad ska jag göra?! Jag vet nog vilken färg jag vill ha och namn är typ bestämt också om jag skulle göra detta. Vill typ slita ut mitt hår för jag har så svårt att bestämma mig. Samtidigt skulle de vara lite kul att göra en sådan film igen. 
 
Vad tycker ni? Kan ni hjälpa mig med argument för att behålla Heihei eller till att byta?  

Kommentarer:

1 Anonym:

Måste Heihei dö då? Kan du inte köra någon story om att du lånar ut honom till någon liten tjej som verkligen behöver en vän eller något? På så sätt kan du ju alltid ångra dig och ta tillbaka honom om du skulle känna för de. Bara en tanke :)

Svar: Jo de är sant och jag hade nog tänkt att göra en story där Heihei får leva någon annanstans :3
Rose Shadowlee

2 Daniela Silvergarden:

En idé är annars att han rymmer, råkar hamna i Pandoria men lyckas ta sig tillbaka till Jorvik som en ny häst? Pandoria är ju en gåtfull plats ;) Samma personlighet, men helt nytt utseende? :)

Svar: Åh vilken intressant idé! Den ska jag verkligen fundera på :D Tack!
Rose Shadowlee

Kommentera här: