Kan inte välja!

Servrarna har precis öppnat och vi har faktiskt fått tre nya hästar. Trodde inte vi skulle få ett nytt pack förrän som tidigast nästa vecka. Inte för att de gör mig något för jag är redo för att köpa en ny häst. Ända sedan hannoveranerna kom har jag velat ha en appelkastad skimmel och ända sedan Connemarorna kom har jag velat ha en klassisk vit. Idag fick jag typ det. Hannoveranen är bara väldigt grå och connemaran är flugskimmel. Båda är väldigt fina, men inte riktigt vad jag hade väntat mig så jag får nog ta och fundera lite över vilken jag ska ha. Kanske köper båda i slutändan. Men vilken ska man börja med? 
 
Jag kommer nog göra ett bättre inlägg om uppdateringen idag senare. Ska egentligen iväg alldeles strax och kommer inte hem förrän sent ikväll. Ger mig gott om tid att fundera över vilken häst det blir.

Kommentarer:

1 Sigrid Winterdotter:

Själv så ska jag låta hästarna "sjunka in" lite. Det blir lätt att köpa för att de är nya.

2 Isabelle Rainfield:

De är sååå fina men ändå sååå frustrerade när de inte riktigt uppfyller ens önskningar :'(

Kommentera här: