En ny sorts video för mig

Efter att ha fått lite önskningar om att göra ridlektionsvideor så kom jag på att jag inte gjorde en video där jag ger mina ridlektionstips på engelska. Ni som hängt här ett tag vet att jag hade en serie av inlägg där jag gav er mina bästa ridlektionstips. Om ni har missat det så kan ni hitta dem under kategorin Ridlektionstips. 
 
Så här är nu videon med mina bästa ridlektions tips på engelska. Jag kommer nog aldrig göra en ridlektionsvideo då jag dels bara gör de för min klubb, dels för att jag vet hur hästvärlden är och vill helst undvika att bli uppläxad för att man säger fel. Visserligen har jag haft funderingar att göra en video där ni får se snuttar från mina lektioner och Frida Silverfields, bara för skojs skull, men ingen hel timmes ridlektion där ni får höra mig berätta vad eleverna ska göra och varför. 
 
Men jag hoppas ni gillar videon ovan. Det var roligt att göra den och funderar över om man kan göra fler liknande videos. Har ni några idéer så kan ni väl lämna en kommentar. Ni får ha de så bra denna rätt gråa måndag. Kram på er!
 
 

Kommentera här: