Förberedelser!

Bild tagen från Star Stables hemsida
Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för Star Stable Live! Jag kommer faktiskt vara där på plats vilket ska bli så kul. Ser verkligen fram emot att få träffa teamet igen och att dessutom få uppleva deras första streamevent på plats. De är så mycket att förbereda inför imorgon så som outfit (ja sånt är viktigt för mig) och sedan det tekniska bakom vloggen. Det är klart jag kommer vlogga när jag är där! Mitt mål är dessutom att den vloggen ska komma upp på min kanal redan på måndag. Är jag helt galen! Kommer bli en riktigt lång dag imorgon, men det är därför de är bra att förbereda redan idag. 
 
Min plan är faktiskt att göra vloggen lite längre än de senaste när jag har filmat event. Jag tänkte ha lite försnack medans jag sminkar mig, filma när jag är där och eventuellt ha lite eftersnack när jag kommer hem. De beror ju på om jag har något mer att säga sen. Jag hoppas ni kommer gilla den. Funderar också på att inte vara så aktiv på instagram under eventets gång utan mer filma för vloggen istället. Ni kommer ju ändå följa streamen antar jag så känns lite ondöigt... Men såklart ska jag också ta bilder för att lägga upp senare. 
 
Jag ser nog mest fram emot att få träffa alla spelare som kommer vara på plats. Det är alltid kul att få hänga med folk som älskar spelet lika mycket som jag gör och att få nörda lite. Så ser ni mig får ni gärna komma fram och säga hej. Känner jag igen någon ska jag också försöka säga hej såklart! 
 
Kommer ni vara där eller ska ni följa streamen?  
 
 

Kommentarer:

1 Stephanie:

Ska dit, men fick inte tag på biljetter så får hoppas att jag är en av de 100 första (:

Svar: Håller tummarna för dig ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: