Hjälp mig välja

Det är inte ofta jag har beslutångest ska ni veta, men ibland slår det till. Det är ju dags för att låta våren/sommaren inta denna blogg också. Är rätt trött på vintertemat nu och och solen börjar skina här i Sverige. Så jag tog med mig Frosty ut på en photo shoot i Mistfall för att skapa en ny header. Men nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag ska använda så därför måste ni hjälpa mig. Det som ska vara runtomkring är det ni ser i bilden jag använder som min nuvarande header som innehåller mina användarnamn, ambassadörbadgen m.m. som kommer vara på i princip samma platser men med andra färger.
 
Ni får kommentera den bilden ni tycker jag ska använda till min nya header. Skriv bara bildens nummer som ni hittar ovanför den bilden ni vill rösta på!
 
1.
 
2.
 
3.
 
4.
 
5.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Nr 4

2 Alva Lionrock:

Jag tycker 1:an eller 4:an var finast:)

3 Delfina:

Nr. 4 var fin :)

4 Anonym:

2!

5 Linnea Silentstar:

1 eller 2

6 Anonym:

1

7 Renee E:

Jag tycker om nummer 1 :D

8 Melinda Winterforce:

Nr 5! Alla bilderna var jättefina men i femman så såg ni båda så avslappnade ut och jag tycker personligen att våren är en tid då man är avslappnad som mest :))

9 Melinda Winterforce:

Neeej skojade bara! Menade nr 4 haha! xD

10 Anonym:

1 eller 3, 4 var också fin men jag tycker om bilder med lite mer action :)

11 Frida Silverfield:

Jag gillar nog 4an bäst :D

12 Juana Diamondrider :

1 eller 3

Kommentera här: