Klubbmästerskapen är nu slut

Ja, klubbmästerskapet i hoppning är över för den här gången. 4 veckor har gått med en tävling i veckan. Det har legat oerhört jämnt mellan mig och Angie sen starten och igår skulle det avgöras. Vi båda hade inte riktigt en bra dag så vi tänkte nog båda att nu var det kört. Men nej då, de visade sig att det var jämnt och våra kära klubbägare tyckte inte att en delad första plats var att tänka på. Så tillbaka till ridhuset och vi fick rida ytterligare omhoppning där snabbaste är vinnaren. Stort grattis till Angie som slog mig med 2 sekunder! Därmed vann Angie hela mästerskapet och jag kom tvåa. Helt nöjd är jag ändå eftersom jag inte är en höjdare när de går på tid och större delen av mästerskapet gick ut på de. 
 
Nu ser jag fram emot nästa mästerskap som förhoppningsvis kommer vara dressyr! Eller ja, just nu ser jag fram emot temaveckan jag ska hålla med Frida om två veckor. Islandshästtema! 

Kommentarer:

1 Tilda Catfly:

Hejzann ! Jag ville bara att du skulle kolla in min blogg om du vill, ( Jag är tjatig och korkad, ok?!)
Iaf, jag vet att det låter typ 'blabla' när jag säger: Kolla in min blogg ! Osv, som en reklam xD Ik xD Iaf, det skulle vara kul om du kollade in min blogg, för att hitta den söker du bara på: ssotildacatfly.simplesite.com

Kommentera här: