Jag har nog ett problem...

Idag fick vi äntligen fler färger av Lusitanon. Som folk har längtat, inkluderat jag! Däremot hade jag nog inte väntat mig att jag skulle köpt alla tre egentligen. Hade tänkt köpa den svarta bara, men när jag väl stod där och tittade på dem så kunde jag inte bestämma mig. Så vad gör jag? Jo, jag köper ALLA tre! Lite dyrt kanske, de är ju ändå nästan 1000 SC per häst, men de här är en ras jag absolut älskar och då är jag villig att betala för dem. Så här är dem allihopa! Är så nöjd med deras namn dessutom för de passade dem så bra. Jag kommer givetvis att göra presentationer av dem, kan dock inte säga när de kommer men hoppas på att de är klart i helgen. 
 
Men först måste ju bara ta en stund och berömma de som arbetar med hästarna. Dessa hästar som kommit ut nu är så otroligt vackra och det är nog för att de är så sjukt mycket detaljer på dem. Om ni tänker på den vita lusitanon så är den såklart vit, men de är så mycket detaljer på den som gör den till så mycket mer än bara en vit häst. Den har muskler som syns, nyansen i färgen får pälsen att se len ut, de olika grå tonerna i ansiktet markerar ögonen mulen perfekt och även där ser man en nyans av andra detaljer. Det är samma sak med den svarta som kom idag. Även den ser len ut och musklerna är väldefinierade samt de små små små strimmorna av vitt längst ner på hovarna är så sött! Man kan hitta ursnygga detaljer på alla lusitanos så ta en titt på era hästar och notera de arbete som har lagts ner på dem. Åh de är så bra!
Samlingsboken har fått en uppdatering! De var inte så länge sedan som de uppdaterade denna så att vi kunde ha bättre koll på vår stjärnsamling i denna bok och jag fick känslan av att den inte bara skulle vara till för en grej. Jag har en bra magkänsla för nu har det lagts till en ny flik. På denna flik kommer vi nu kunna hålla reda på vilka karaktärer vi har träffat och lära känna dem ännu mer då de kommer läggas till information med tiden. De jag noterade är att jag bara hade de som ni ser på bilden ovan. Man har ju träffat betydligt mer karaktärer under åren, men så läste jag på nyheterna lite nogare och såg att de är inte riktigt klara än. De kommer att läggas till en pil sedan för när man kan se fler karaktärer. Men de här är en väldigt rolig grej att ha för att även om man kanske inte är superintresserad kan de vara ett komplement för att fräscha upp minnet för när de gått ett tag och man glömt bort karaktären. Så de här blir nog riktigt bra!
Tillsist kom detta till bonusaffären för lifetimers. En superfin keps som matchar de som vi fått tidigare därifrån. Jag är ju helt kär i den blå pikén som vi fick därifrån. Så är du lifetimer så rid förbi affären i Moorland och ta hem denna och pikén om ni inte redan har gjort de!
 
De var allt för idag. De känns som att de arbetar på något riktigt stort på Star Stable för de här var väl inte heller en gigantisk uppdatering, såklart större än den vi fick förra veckan, men nja. Så jag sitter typ på nålar och bara väntar på något riktigt nice! Jag har ju en känsla av att denna sommaren kommer vara episk! Förra sommaren var ju inte alls lika lugn som jag trodde den skulle vara, utan de gav oss riktigt bra grejer förra sommaren. Så denna kanske blir ännu bättre! Vad hoppas ni kommer i sommar?  

Kommentarer:

1 Isabelle Rainfield:

Helt rätt!!! Jag hade snöat in mig på borken sedan filerna "läcktes" av diverse youtubers. Men väl på plats utanför Steves blev jag kär i allihopa! De får mig att vilja sälja alla hästar jag har i mitt stall och helt fokusera på denna ras... Så otroligt välgjorda! <3

Kommentera här: