Korrigeringar

Tänk att små detaljer som är lite fel kan störa så mycket. De gör de för mig i alla fall. Just nu finns de två detaljer som stör mig och som jag hoppas fixas snart och dessa är; dels färgerna på starthästarna som inte riktigt har anpassats till de nya formerna. Som ni ser är skuggningen för svansen numera ovanför svansen. Har för mig att de är vissa av starthästarna dessutom har det lite konstigt runt ögonen då färgerna har flyttat på sig. 
En annan grej är sadelväskorna på starthästen. De hänger alldeles för långt ner och det ser lite extra konstigt ut när det inte är ett djur i utan väskan är stängd. Det tar emot rätt mycket att ha sadelväska på starthästarna just nu vilket är så surt för jag vill ha med mig Rambo på mina äventyr (hela tiden egentligen). Om de bara flyttades upp några centimeter vore allt så mycket bättre. 
 
Ja detta är då de jag hoppas ska fixas i en snarframtid och kanske en liten påminnelse om detta i min veckoönskning gör att de händer lite snabbare. Man kan alltid hoppas i alla fall. Har ni någon detalj med starthästen som ni hoppas ska fixas snart? 

Kommentarer:

1 Delfina:

Håller med dig. Har själv några saker: 1. Att de inte sträcker ut benen ordentligt i skritt och speciellt trav, 2. Att de är så överrörliga ochh bakbenen så långa, 3. De små hoppen de gör när de står still 4. att manen ser så kort ut, inte ens den långa ser ju lång ut.

2 Cynthia Winterborn:

Tack för det här inlägget, samt kommentaren! :)

Samma fel stör mig med och jag tycker fortfarande inte om den andra versionen. Därför hoppas jag mycket, att de kommer uppdatera starthästerna en gång till i framtiden och använda samma teknik som hos svenskarna och lusitano. I mina ögon hade uppdateringen kommit lite för tidigt! Men vad gör man allt för nöjda kunder!

Jag letade på SSO's webbsida efter deras kontaktformulär för att anmäla bugg osv. Tyvärr hittade jag inte detta. Så synd, eftersom det var så lätt att lämna in något.

Ha en bra vecka!
/Cyndi

Kommentera här: