Oj oj oj! Vilken avslutning!

Som jag sa skulle jag ha en perfekt morgon med frukost och SSOspelande. Jag spelade igenom de nya uppdragen som också är de sista i Nightdustserien. Det var definitivt ingen brist på spänning, action och lite skräck. Är man lättskrämd ska man nog ha med sig en kompis eller familjemedlem som kan stötta en.
 
Seriöst, vilket avslut på en så cool uppdragsserie! Detta måste jag nog säga är en av de bästa som de har gjort då det har varit så genomtänkt och snyggt gjort. Animeringarna har varit suveräna, filmsekvenserna gav mer action och uppgifterna svåra. Det var nästan vemodigt att det tog slut men de måste komma till ett stopp ändå. Men jag hoppas inte detta är de sista vi gör med de som bor på Sydhoven. 
 
Nu försöker jag komma på om det är någon uppdragsserie som fortfarande är pågående, förutom huvuduppdragen såklart. Just nu kan jag inte komma på någon. Vet ni om det fortfarande finns en serie vi väntar på att få ett slut på eller är det bara att vänta på att något nytt ska hända?  
 

Kommentarer:

1 Juana Diamondrider :

Kallterna?

Svar: Åååhh, den är svår. Tekniskt sett har vi inget direkt pågående utan den är på paus nu efter vi fick börja köpa deras fjordingar. Men vore väldigt spännande att återgå till dem!
Rose Shadowlee

2 Savannah Wolfborn:

Lite sent svar haha, men vi har inte avslutat uppdragen med Ricky och jor juitsu-mästersapet än. Det är finalen kvar mot Ivan Drake om jag inte minns fel.

Svar: De har du ju rätt i! :O
Rose Shadowlee

Kommentera här: