Då finns alla fjordingar i spelet

Bild skapad av Star Stable Entertainment
Ja då var de alla 7 fjordingarna i spelet. Eller ja, en är i appen, men ni fattar vad jag menar. Superfina och så otroligt detaljerade. Jag tycker väldigt mycket om min klassiska fjording Tor som jag köpte i första rundan och tänkte att jag skulle uppdatera Fenrir som är den gamla brunblacken. Men det kommer ingen som var särskilt lik, samtidigt kände jag nog att detta är inte en ras jag kommer använda mig så mycket av. Så Fenrir är nu såld och det blev ingen till fjording. Det namnet får sparas till någon annan häst som kan komma till mitt stall i framtiden istället. 
Bild skapad av Star Stable Entertainment
Detta kan såklart ändras. Rödblacken är otroligt snygg trots allt, men just nu tänker jag avstå och fokusera på de hästar som behöver levlas klart. Tor är fortfarande inte klar tillsammans med Pennywise och Birk. Så jag ska försöka hålla mig. Ska bli så skönt att komma hem så man kan komma igång med levlingen ordentligt igen. 
Annars var det inget mer och det är inte så konstigt. Nästa vecka uppdateras Silvergladeområdet och då jäklar blir det en stor uppdatering. Fick just reda på att jag kommer ha handledning på eftermiddagen nästa onsdag. Suck och stön! Varför just då!?!?! Men jaja, det är bara att åka direkt hem sen och sätta igång med allt jobb. Tänker ta och vlogga den dagen för ytterligare ett avsnitt för Life with Studies and Star Stable. Har jag tur så bor jag också hemma då! Det enda som ska göras i köket nu är att sätta upp fondväggen och måla resterande väggar. Alltså finliret! Därefter ska vi ta tillbaka alla möbler så den jäklar glasskivan som är i min säng kan placeras i vardagsrummet där den hör hemma. Håll tummarna för mig att jag bor hemma till onsdag!
 
Blev det någon ny fjording för er idag? 
 

Kommentera här: