Så mycket gjort!

Idag hade jag bara en sak planerad och det var att spela in videos. Det slog mig häromdagen att den video som kommer upp imorgon är den sista i banken. Alltså var det dags att spela in mer. Att spela in var rätt längesen nu så det kändes lite konstigt att sätta sig och bara köra. Men, det satt som i ryggmärgen och allt gick smidigt. 
 
Det som gjordes idag var två episoder av let's playen och även en till Riding Lesson Tip video! Den sista var väldigt spontan. Jag var klar med let's playen och funderade på vad jag skulle kunna göra annars. Då kom jag på att jag inte gjort en om hoppning. Sagt och gjort blev det en video. Eller ja, den är inte riktigt klar då jag ska komme hem imorgon och bara redigera. Idag var det bara inspelning och lite fotografering. Jag är rätt trött för de tog mig någon minut att komma på att det heter fotografering... 
 
I alla fall, det börjar faktiskt närma sig att jag kommer få flytta hem! Köket är nästan klart så jag hoppas på att nästa helg kommer jag få sova i min egna säng. Längtar något så extremt efter att få bo i mitt rum, kunna ha tillgång till datorn och sova i en riktig säng. Samtidigt måste jag erkänna att längtan att bo själv har vuxit lite starkare. Min plan är att efter jag tagit min examen nästa år och har jobb så ska jag försöka hitta mitt eget. Känns lite omöjligt i dagens Sverige, speciellt i Stockholm, men nu ska vi inte vara pessimister. 
 
Kom på nu att jag måste göra en ny header till bloggen. Den måste ju vara up to date med hur Heihei ser ut. Det kanske också ska göras imorgon. Nu måste jag nog göra en Att göra lista.
 
Jag har annars haft en rätt bra helg och jag hoppas ni också haft det. Kram på er!

Kommentera här: