Ridlägret är över

Ursäkta frånvaron, men det har varit lite strul med blogg.se för mig. Det ska nu ha fixat så jag kan blogga igen. Så nu är jag tillbaka! 
 
I varje fall, hade jag en rätt fullspäckad helg så spelade inte så mycket förrän på söndagkväll eftersom de var då sista ridlägerdagen hölls. Det var dags för stilhoppningen och det var så roligt. Jag och Poejo gjorde en riktigt bra runda som jag är väldigt nöjd med. Men de var Wilma i klubben som tog hem det. Grattis till Wilma! Det hela avslutades med lite fika och gruppbild. 
 
Det har varit en väldigt härlig vecka och ridlägret var så bra planerat. Helt klart de bästa hittills! Nu får man ju lite funderingar över om man ska få till något liknande i framtiden kanske. Man behöver tid bara... Men något ska nog gå att gå ihop. 

Kommentarer:

1 Wilma Winterworth:

Tack så mycket Rose! Men du och Poejo är ju ett riktigt radarpar :D

Svar: Tack ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: