Snart händer de!

Läs den senaste artikeln på Star Stables nyhetssida. Den kan ni hitta här HÄR
 
Jag blev så förvånad över hur fort vi fick denna artikel. Jag hade inte ens vaknat än! Men där var den och de var bara in och läsa vad de planerar! Vilken känslofylld läsning de va! Först får man veta att de har gjort de enklare att bygga rykte med kallterna för att kunna köpa en fjording. Väldigt trevligt för dem som kämpar, men! De visar sig att våra gamla godingar OCH kallterna ska läman Jorvik den 10 oktober. Så vill ni väldigt gärna ha en gammal modell så får ni ta och köpa en nu för sen kommer de inte finnas. Men vad gör de egentligen, för om ni tittar ovan så ser vi deras pågående arbete med en uppdaterad fjording! Spelare har i flera år bett Star Stable uppdatera just denna ras och äntligen sker de! Påminnelse, de här är en bild av ett pågående projekt, de är alltså inte klara och resultatet kan se annorlunda ut när den väl ska få komma in i spelet. Det ska bli så spännande att se hur den kommer se ut, men jag vet att den kommer se bättre ut än vad den gör idag. Men de är min åsikt såklart. 
 
Men de jag fastnade på var varför de har valt att ta detta beslut. De visar sig att de äldre modellerna inte kan bära nått av den nya utrustning som de vill släppa. Om jag förstår de rätt så har de därför valt att inte göra några nya träns, shabrak etc. samt nya funktioner för att det skulle vara så tråkigt för de som har de äldre hästarna inte kan använda de. Så därför blev det detta beslut! Jag har ju önskat att de ska göra mer variation av träns osv. och nu kanske de kommer ske! Så glad!!! 
 
De här var faktiskt riktigt kul att läsa och jag kan knappt vänta tills detta sker. Man vet ju om att slutet av året brukar betyda mycket för Star Stable Online och de är snart oktober. Tagga! De blir ingen veckans önskning idag eftersom jag känner att detta är för stort. Eller okej, vi kan säga såhär; min veckans önskning är att fjordingarna kommer uppdateras den 10 oktober. Alltså samma dag som de gamla försvinner så får vi nya. Vore rätt nice, eller hur? 
 
Jag hoppas ni går in och läser artikeln och taggar inför de sista månaderna vi har framför oss. Nu ska jag logga in och spela SSO medans jag dricker upp mitt te. Ha de gott!

Kommentera här: