Den bästa delen än så länge!

Först blev jag överraskad att de var klara så fort med uppdateringen, men de kanske redan la till en del i förra veckans uppdatering som vi bara inte såg. Men åter till vad vi fick idag. Som vanligt kommer jag inte gå in så mycket på vad som hände eftersom jag vet att många inte vill bli spoilade! 
 
Neh men vad ska man säga. Det hände så otroligt mycket och en hel del som är helt nya grejer vi aldrig har sett förut i spelet. Det var så sjukt spännande, på gränsen till lite läskigt och sen till sist så mycket känslor! Jag satt seriöst och grät i slutet! Det här är helt klart den bästa delen av huvuduppdragen som vi fått än så länge. 
 
Då är frågan när man ska få del tre. Jag tror ärligt att den inte är långt bort! Nästa vecka kommer vi kunna köpa jorvikiska varmblod och jag tror att Alla hjärtansdaguppdragen kommer att inkluderas i den uppdateringen också. Men det kan betyda att vi kanske får en fortsättning om två veckor eller kanske tre. Jag hoppas på två!
 
Tips 1! Jag vet att det är trögt med starthästen inne i dinodalen, men ta ändå med er den! Det ger så mycket till berättelsen om ni har med er den käraste hästen ni har som ska vara er kompanjon i vårt och torrt. 
 
Tips 2! Höj ljudet, speciellt musiken! Ni kommer inte ångra er!
 

Kommentera här: