Japp, de här gick ju bra

Jag skulle ju som vanligt ha skrivit om onsdagsuppdateringen i onsdags såklart. Jag kan inte skylla på att jag inte var hemma hela dagen för det var jag och egentligen gjorde inte särskilt mycket. Men det liksom bara blev så att jag sa till mig själv "jag gör det sen", "jag ska bara..." och "äsch, gör det sen" och så blev det inte av alls. Kom på när jag skulle gå och lägga mig att jag inte skrivit här. Tur i oturen var det inte en särskilt stor uppdatering vilket kanske gjorde att jag inte kände ett så stort behov av att skriva av mig. 
 
Som ni ser köpte jag två stickade tröjor. Väldigt snygga var dem allihop, men dessa tilltalade mig mest. Lite trist att det inte finns ett JS pris på dem och det är något som har kritiserats till Star Stable. Jag skulle kunna skriva min åsikt mer utförligt, men jag tror att budskapet redan kommit fram till Star Stable och att de ska tänka på det till nästa gång så det känns bara överdrivet vid det här laget. 
Men! Vi fick veta att vi får en fortsättning av huvuduppdragen nästa vecka! Awesome!!!! Bara att tagga då för jag tror att nästa vecka kommer det hända grejer. 

Kommentera här: