På Spotify!

Idag släpptes denna goding på Spotify, en längre version än vi hört innan! Denna låt är helt otroligt mysig och jag undrar verkligen vem som faktiskt sjunger! Jobbar hon på kontoret? Är hon inhyrd? Finns människan ens? Aja... In och lyssna!
 
Samtidigt hittade jag denna väldigt intressanta artikel som du kan hitta HÄR! I artikeln berättar Star Stable Entertainments marknads- och operativa chef Taina Malén om deras nya sattsning i musikbranchen. Det här är väldigt spännande! Däremot blir jag lite fundersam med vad hon menar med att de i framtiden hoppas på att musiken ska vara inkomstbringande. Menar hon att vi kommer behöva betala för att använda dessa låtar i videos med mera längre fram? De har sagt att de vill att vi använder deras musik hur vi vill i våra youtubevideos eller liknande vilket då kommer bli svårt om de sätter copyright claims på dem. Visserligen är de kanske inte komplicerat om de bara löser det så att låtar så som I'll Be There är dem som får copyright claims medans musik i spelet fortsätter vara royalty free. Men jag vet inte, det får vi helt enkelt svar på längre fram. Men det ska bli så spännande att se vad mer för låtar de kommer skapa i framtiden. 
 
BTW, kom ihåg att ni har till den 18 februari att skapa en video till "IllBeThereChallange! Mitt bidrag kommer finnas på min kanal på måndag!

Kommentarer:

1 Anonym:

Älskar att läsa inläggen du gjort om rdr2! :D skulle du kunna recensera det? Typ naturen/hästarna/uppdragen/storyn och så vidare? Eller nåt mer inlägg om rdr2? Ha det bäst <3

Svar: Åh vad kul att du gillar de! Hade velat göra en let's play på RDR2, men de krävs en extra tekniskpryl som jag dessvärre inte har råd med just nu. Men kanske lite mer inlägg kan dyka upp här i framtiden ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: