Vackra hästar!

Jag vill börja med att säga att jag verkar vara i en period då jag inte spelar så mycket. Vet inte direkt varför men känner inte för att logga in lika mycket. Men det kanske ändras nu när jag har dessa fina hästar att levla. 
 
Japp! Jag köpte två hästar idag. Det blev inte den man kanske trodde att jag skulle köpa heller. Många tänkte sig antagligen att jag ville ha leverfuxen och samtidigt som jag förstår er för den är oerhört vacker, så kände jag inte riktigt för de denna gången. Neh, jag var sugen på westernhästar. Kan de ha att göra med Red Dead Redemption 2 kanske? Ingen aning, men jag ville ha lite mysiga vackra hästar som passar till western. Nu är kanske inte varmblod de första man tänker på, men man tar vad man får. Därför fick de bli borken och svartskimmeln. Det kanske har med RDR2 att göra för jag döpte dem efter karaktärer från de spelet också. Borken som ni ser ovan heter Tilly "Brightgirl" och svartskimmeln nedan heter Gavin "Eastcry". 
Men det var typ de jag orkade idag. Efter att ha kommit hem från skolan hade jag huvudvärk och orkade inte riktigt sitta vid datorn särskilt länge. Därför har jag inte gjort något med Alla Hjärtansdag-grejer. De får nog bli imorgon. 
 
Köpte ni någon häst idag? 

Kommentarer:

1 Linea Dusksky:

Haha! Gavin! Såg Gavin's Friend idag i Saint Denis, stackarn letar fortfarande. Testa att ''loota'' honom så kan man hitta något kuligt.
:D

Kommentera här: