Ja, vad ska man säga

Gruppbild från förra rasritten som var för mustanger.
Jag vet att det har varit lite väl tyst här, men det är för att jag spelar inte så mycket Star Stable Online för tillfället. Det finns liksom inte så mycket att göra och jag är just nu väldigt fäst i Red Dead Redemption 2 vilket inte hjälper saken. Men jag ska försöka bättra mig och jag har en del grejer att göra för mina plattformar. Jag måste ju planera inför nästa podavsnitt som vi ska spela in nästa vecka. Bäst jag sätter igång!

Kommentarer:

1 SSOZoey:

Jag har varit med i flera ridklubbar tidigare men aldrig hittat någon som är strukturerad, men er rasritt ser ju helt klart ut att ha varit trevlig. Jag kanske får omvärdera och leta vidare efter någon vettig klubb? :)

Svar: Hej! Ja, de tycker jag verkligen att du ska göra! Det är svårt att hitta en där man verkligen känner sig som hemma, men man ska aldrig ge upp :D
Rose Shadowlee

2 SSOZoey:

Jag är öppen för att vara med hos er då jag själv är vuxen och har sett på bloggen att även du är det, kanske är det fler som är det i er klubb? Det skulle kanske göra hela saken mer positiv.. Återkom gärna om du tycker att jag kan vara värd att bjuda in så blir jag glad! Det ÄR faktiskt lite tråkigt att inte göra så mycket annat än att levla hästar och göra huvudstory osv.. Jag är level 20 kan tilläggas. Spelar dagligen och har jobbat som ridinstruktör IRL så har inget emot att vara aktiv och kanske hålla lektion osv.

Svar: Vad kul att du skulle vilja pröva att vara med i Comet Hawks. Du får ta och gå in på hemsidan och skicka en ansökan så kommer Frida och Maria titta på den och höra av sig till dig ^^ https://comethawks.wixsite.com/comethawks
Rose Shadowlee

3 SSOZoey:

Det ska jag göra. Tack!

Kommentera här: