Snart händer de!

Jag har varit lite frånvarande här av olika anledningar. Den största är att jag inte spelat Star Stable Online så mycket. Efter onsdagen förra veckan var jag i princip ledig. Så jag har varit ledig och började faktiskt spela om Red Dead Redemption 2. Kände att jag verkligen ville göra det nu när jag var något mer bekväm med spelet med både hur det fungerar och förbered för vad som kan hända när man är ute och rider. Så jag har spelat i flera timmar varje dag och bara njutit av spelet. Det är verkligen ett fantastiskt spel och jag blir lite ledsen över vetskapen att arbetsförhållandena på Rockstar är förskräckliga. 
 
Men i alla fall, jag har varit med på event! I söndags var jag med på en ny form av kull som Frida och Maria hittat på som var väldigt roligt och igår höll Frida en mysig dressyrlektion. Idag är det jag som håller lektion i terräng och jag har fortfarande inte planerat klart. Just nu sitter jag i skolan på en föreläsning. Japp, denna föreläsaren har tappat mitt intresse... I alla fall, när jag kommer hem ska jag planera klart min lektion.
 
Imorgon hörni! Då tror jag verkligen att vi kommer få träffa våra nya ödesryttare! Frida är lite skeptisk för hon förväntar sig en lite större sneek peak och det har hon visserligen rätt i. Men jag vill verkligen tro att det händer imorgon och om inte så sker det nästa vecka. I varje fall är det snart dags för Lelouchs första äventyr! Ska bli så spännande att träffa Lisa, Linda och Alex på nytt igen och fortsätta äventyret. 
 
Hoppas ni har det bra! Nu ska jag försöka fokusera igen...

Kommentera här: