Föl och en förkylning från ingenstans

När jag vaknade idag kände jag hur hela min kropp, framför allt huvudet, hade gjort en total omvädning från gårdagen. Jag hade en riktigt bra dag igår med bara nysningar på kvällen. Men när jag vaknade imorse, oh boy! Det gjorde ont, det kändes svullet och snorig. Så jag låg däckad i soffan hela förmiddagen. Det var inte förrän efter lunch jag kunde ta mig till datorn. Men då skulle såklart servrarna krångla, så de var bara att spela lite RDR 2 medans jag väntade. Jag gjorde sedan kaffe och lyckades ta mig in på servern. 

Som ni förstår så är jag inte särskilt pigg idag. Jag hoppas att de är okej att bara se på min video för att veta vad jag tycker om dagens uppdatering. Jag orkar inte riktigt tänka mer idag och jag måste verkligen samla mig för jag kan inte vara hemma imorgon. Neh, då är de seminarium och middag med familjen som gäller eftersom min bror fyller år. Jag vill såklart inte missa detta, så det är bara att preppa mig med alvedon, nässprey och vatten/te/kaffe.  
Ha en fortsatt trevlig kväll/dag och kram på er! På avstånd såklart så att ni inte blir smittade. 

Kommentera här: