Så magiskt och fridfullt

För ca två veckor sedan, tror jag, blev området kring Doyles kapell uppdaterat, men inte själva kyrkan. De blev det ändring på igår då vi nu äntligen få se den riktiga planen för området. Gravstenarna är borta och istället är det mer ruiner, ljus, växtlighet och stigar. Det sträcker sig hela vägen ner till stranden, som även den har blivit uppiffad med ny grafik. 
 
Hela området osar magi och fridfullhet. Det är så mysigt och det finns även små platser där man kan sätta sig med vänner och mysa. Speciellt vid en liten plats som till och med har en lägereld. Älskar uppdateringar som denna då det bara ger mer och mer liv till Jorvik! Det finns så många områden som behöver kärlek som det här, men man vet att det tar tid och det är bara bra att låta mästarna få arbeta i sin takt. Det är bara då det blir så magiskt som Doyles kapell. 
 
Man får ju inte glömma att Baronessan har byggt om sitt säljstall på vingården. För att ha betydligt mycket mer plats för hästar så ser det mindre ut än första stallet. Inte för att jag ska klaga nu när vi vet vad Baronessan kommer börja sälja där nästa vecka. 
 
Min plan hade varit att streama medans jag red runt och kollade in allt. Dessvärre fick jag inte en laktosfrilatte från Espressohouse och min mage fick sig en chock vilket ledde till piller som resulterade i att jag blev extremt seg och trött hela dagen. Så, ingen stream där inte. Men jag lyckades ändå logga in och bara njuta av spelet i lugn och roll. 
 
Vad var er favorit del med uppdateringen igår? 

Kommentarer:

1 Viktoria Shadowhunter:

Menar du att Akhal-Teke hästarna kommer komma redan nästa vecka? Blir lite konfunderad eftersom jag inte har sett vilket datum de kommer. :)
Eller är det något annat jag har missat? :P

Svar: Vad jag förstod det som kan man använda båda namnen. Men Akhal-Teké är nog vanligare. Ska försöka göra lite research om rasen innan de kommer eftersom jag inte är så insatt. När jag kollade runt på alla statusar verkar det inte stå datum eller indikation om att de kommer nästa vecka. Men de lär väl komma nästa vecka om de följer de vanliga mönstret ^^
Rose Shadowlee

2 Viktoria Shadowhunter:

Ah, okej. Blev bara lite fundersam. :P

Kommentera här: